Egy-egy jó kampány olyan lendületet ad a vállalkozásodnak, aminek a hirdetéseivel akár hetekig, hónapokig kisebb változtatásokkal eladja a termékeidet, szolgáltatásaidat. Melyek a sikeres hirdetés összetevői? Honnan indulj ki, ha az idei kampányodat tervezed? Íme 3 hasznos tanács!
1. Google Analytics
Van honlapod? Esetleg webshopod? Miért ne tudnál meg mindent azokról a látogatókról, akik az oldaladon csak nézegettek, kosárba tették a terméket, megvették vagy épp üres kézzel távoztak?
A Google és a Facebook is rendelkezik olyan funkciókkal, melyek segítenek abban, hogy a hirdetéseid azoknak szóljanak: akik valóban érdeklődnek a vállalkozásod iránt.
Demográfiai elemzés, érdeklődési kör de akár az operációs rendszer és az okostelefon gyártója alapján is tudsz finomítani és pontosítani a hirdetéseiden.
2. Közösségi média
Az egyik legolcsóbb hirdetési felületek jelenleg a közösségi oldalak. Miért? Mert pontosan megcélozhatod a potenciális érdeklődőidet, s ha nem működik egy beállítás, azt könnyedén változtathatod.
Több változatban megírt hirdetéseidet napról-napra ellenőrizd le: amelyik több vásárlót hoz, azt hagyd dolgozni, de a másikat állítsd le! Így a marketing kiadásod soha többé nem lesz ablakon kidobott pénz!
Miket ajánlunk: Facebook, Instagram, Pinterest.
3. Blog és Hírlevél
Sok helyen hallottál már róla, mégse érted: minek blogot írni ha a vállalkozásod nem az olvasókból, hanem a vásárlókból jut bevételhez?
A válasz a részletekben rejlik. Építsd ki a bizalmat az érdeklődőidben azokkal a bejegyzésekkel, amik rámutatnak a szakértelmedre. Írj minél többet, minél személyesebben és két változás fog történni:
- a keresési találatok között idővel a Te honlapodra lehet majd találni, azaz ingyen jönnek a látogatóid
- a honlapodon járó keresgélők meggyőződhetnek arról, hogy a terméked/szolgálatatásod mögött valódi személy, valódi szakmai háttérrel áll. Te is szívesebben mész olyan autószerelőhöz, aki tényleg ért az autókhoz és erről bármikor a beszédével is meg tud győzni, igaz?
Szerezla Dorottya
Ajánld te is kedvenc blogodat!
A Premium Blogs célja, hogy a blogvilág színe javát bemutassa, és kiemelje azokat, akik kimagasló értékkel szolgálnak.
A Premium Blogs személyes küldetésének tekinti, hogy garantáltan elsőrangú tartalmakhoz juttassa az olvasókat. Ennek eredményeképpen a bloggereket is ösztönzi a minél értékesebb tartalmak előállítására.